Thursday, July 2, 2009

Ice Age 3 : Dawn Of The Dinosaurs

malam kelmarin berkesempatan untuk menonton citer 'ice age 3'
kat cinema kompleks teruntum dengan wife aku..
kami tonton citer kol 9.15 malam..

aku memang teruja untuk tonton citer nih sebab aku memang follow
citer nih daripada episod 1 ngan 2 lagi..

memang lawok giler citer kali nih..
aku rasa lagi beh dari 2 citer seblom nih..
tak abeh2 nak gelak..

aku malas la nak citer ttg jalan citer dia..
nti potong pulak korang nak tngok..
tapi kalu nak baca jugak bley la pi ke
http://en.wikipedia.org/wiki/Ice_Age:_Dawn_of_the_Dinosaurs
aku bagi sket jek la apa yg aku rasa masa tgk citer nih..

1. aku ske dengan animasi yang diorang buat..
~ bila pijak salji tuh nampak smooth jek mcm kita pijak pasir pantai..
~ bila diego tgh mengejar haiwan pemangsa nampak real air muka dia
dan kita rasa mcm sama2 tengah berlari..

2. aku ske dengan watak weasel gila yang bernama buck..
slang british.. weasel yang dah lama tinggal dalam dunia dino..
aku rasa dia nih yang banyak membuatkan citer nih menjadi adventure..
lawak dengan keadaan kadang2 gila..

3. aku geram dengan sikap degil dan bodoh sombong sid.. tanak dengar cakap
geng lain.. sikap yang membawa masalah kepadanya sendiri dan jugak
kawan-kawan yang lain..

4. sku ske.. smer part la dalam citer nih.. kekeke.. pendek kata smer la besh..
worth your money.. citer family.. anak2 mesti enjoy tgk citer nih..

selamat menonton!

No comments:

Post a Comment