Monday, June 29, 2009

Nak Kena Observe!


Lepas assembly tadi..
ada morning prayer.. perjumpaan guru2 ngan GB..
lepas GB cakap beberapa perkara.. last2 dia bunyi :

"saya dah letak kertas nih kat buku kedatangan dah seminggu dah..
RS sorang je yang respond.. orang lain buat tatau jek..
saya anggap mereka nih tak menghormati arahan saya..
kalau la Pengarah dok kat tempat saya bla... bla.. bla.. bla...
lepas nih saya mintak SD, SNM dan AS jumpa saya untuk tetapkan
masa saya nak observe anda.."

gitu la lebih kurang.. bukan sebijik2 apa yang dia cakap..

aiseh.. bab2 nak observe nih memang aku lemah..
last aku diobserve tahun 2004 dengan pegawai PPK..
time tuh aku adalah pioneer projek Multiple Intelligence..

skang nih tahun 4 yang aku ajar tengah topik 'transport'..
kepala berpinor rasa nak prepare aktiviti dan bbm..
worksheet dah soheh2 tak bley nak buat..
maklumlaa.. skang nih skolah tengah gawat kertas..

masih memikir..
any ideas ?

3 comments:

  1. Salam, kunjungan balas. Cikgu rupanya :)
    blh la kita berodong tp koi bkn cikgu...hehehe

    ReplyDelete
  2. tak kisah pun intan..
    selamat berghodong..

    ReplyDelete
  3. selamay pagi cikgu..sok lusa saya pun kena observe..pening ...

    ReplyDelete