Wednesday, June 17, 2009

Menanti Hari Esok..




Abes dah satu kejohanan utama..
rasa mcm lepas 1 beban dalam badan..
Alhamdulillah target menepati tahun nih untuk
team 12 girls yang aku pegang..

tapi ada rasa sedikit terkilan sebab tak dapat
membantu team lelaki 12 untuk bentuk
satu team yang lebih mantap..
ada 3 player harapan dari sekolah aku yang
aku train daripada dowang tahun 3 lagi..
aku harapkan bila dah sampai peak tahun 6..
akan dapat bentuk team yang betul2 mantap..
tapi last2 bley lari pegi main bola pulak..
frustnya aku..

apa projek lepas nih ?
aku nak concentrate betul2 untuk team girls..
material untuk tahun depan pun nampak
mcm kurang menyerlah..
tapi insyaallah dengan program yang telah
dirangka bersama dengan PT Sofbol Pahang..
aku harap tahun depan akan jadi pelengkap
'treble champions' untuk team 12 girls..

Insyaallah!

2 comments: