Tuesday, December 29, 2009

Amanah Besar..


Tahun 2009 hampir melabuhkan tirainya.. manakala tabir untuk
tahun 2010 bakal disingkap tak berapa lama lagi..

2009 banyak meninggalkan kenangan manis untuk aku..
terutama dalam bidang profesion keguruan.. khususnya dalam
bidang kejurulatihan sofbol..

2010 akan menjanjikan cabaran yang lebih getir untuk ditempuhi..
awal2 lagi dah nampak..

Dalam mesyuarat pengurusan guru yang pertama baru nih..
aku telah terpilih sebagai salah seorang guru kelas..
bayangkan.. selama 9 tahun aku mengaja.. inilah kali
pertama aku diberikan amanah yang aku rasakan cukup besar..
apa pun aku akan pikul tugas nih sebaik mungkin..
menunaikan amanah besar yang telah dipertanggungjawabkan
kepada aku..

azam aku tahun nih.. 'tahun ini lebih baik drp tahun lepas'..

2 comments: