Monday, January 18, 2010

Kisah Cinta Pohon Belimbing..

minggu nih dah masuk minggu yang ketiga perskolahan 2010..
minggu nih jugak giliran aku bertugas bersama pn. irana..

pagi tadi dah speech untuk laporan minggu lepas..
antara yang aku sentuh ialah pasal kebersihan, disiplin
dalam kelas masa ketiadaan guru dan masalah ibu bapa yang
anta anak benti kete depan2 pintu pagar.. orang kampung aku ckp
'tngoh maklok'..

aku bukan nak citer banyak psl assembly tadi..
walaupun bnyk insiden2 menarik yang berlaku..

aku nak citer pasal kisah budak aku..
masuk mgu ke 2 dan ke 3 nih dah nampak belang sorang2 budak kelas aku..
mgu lepas dah terjadi kes.. masa sesi pnp.. cikgu lambat masuk..
budak2 laki buat rombongan ke pokok belimbing berhampiran dengan
kelas aku...

nasir jadi tukang panjat.. yang lain dok sorak2 kat bawah..
bley plak si nasir nih bagi buah belimbing yang dia amek tuh
pada sorang budak pompuan kelas yg sama..
kira tanda hati dari buah ati ler nih..

uwekk.. kecik2 dah pandai..
blom sunat lagi dah gatal2 ek..

ades.. influence mana la yang dia amek nih..
movie 18sx mana la yg dia tgk..

sia2 je kena ngan aku..
hamek ko..

No comments:

Post a Comment